تعبیر دیدن گلابی در خواب
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تعبیر دیدن گلابی در خواب

تعبیر دیدن گلابی در خواب ، تعبیر خواب دیدن انواع گلابی شیرین و سرخ و سبز و کال و نارس و مرد و زن چیست؟ tabire khab golabi
تعبیر دیدن گلابی برای زن باردار و مرده و مرد و زن چیست؟

تعبیر چیدن و خوردن گلابی بزرگ سبز و سرخ و طلایی رسیده و شیرین، گلابی نرسیده و کال و فاسد و بدمزه برای مرد و زن ، دیدن درخت سیب و گلابی برای زن باردار و حامله و گرفتن گلابی از مرده از نمونه های خواب های ما در رابطه با خواب گلابی می تواند باشد. در حالت کلی دیدن و خوردن گلابی رسیده و شیرین سبز در خواب نشانه سود، مال، خوشبختی و شادی در بیننده خواب است، اما اگر گلابی ترش و بدمزه و کال باشد، تعبیر آن نشانه غم و اندوه و ضرر می باشد. همچنین دیدن گلابی زرد نشان از بیماری است. به هر حال ما در ادامه این پست بارونک، کامل ترین تعبیر خواب گلابی را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب از جمله آنلی بیتون و حضرت یوسف و امام جعفر صادق (ع) آماده کرده ایم و شما در ادامه به راحتی می توانید تعبیر خواب دقیق خود را پیدا کنید. در ادامه با تعبیر دیدن انواع گلابی در خواب با وب سایت بارونک همراه باشید.


تعبیر خوردن گلابی در خواب

ابراهمیم کرمانی می گوید : خوردن گلابی در خواب نشانه این است که به سود و منفعت خواهید رسید. ابن سیرین می گوید : خوردن گلابی ترش و بدمزه نشانه غم و اندوه می باشد. آنلی بیتون می گوید : اگر شخصی خواب ببینید که گلابی می خورد، نشانه این است که موفقیت های کمی در زندگی خود بدست می آورد و سلامت خود را از دست خواهد داد. امام صادق (ع) خوردن گلابی در خواب را بر 5 وجه تعبیر می کند : مال حلال – ثروتمندی – سود و منفعت – رسیدن به آرزوها – زن

تعبیر خواب عزاداری امام حسین
تعبیر خواب عزاداری امام حسین
تعبیر خواب دیدن عزاداری برای امام حسین و حضرت ابوالفضل و حضرت فاطمه ...

تعبیر خواب درخت گلابی

حضرت دانیال : تعبیر دیدن درخت گلابی در خواب نشانه مرد شاد و ثروتمندی است. تعبیر خواب چیدن گلابی آنلی بیتون می گوید : چیدن گلابی از درخت گلابی در خواب نشانه این است که بعد از ناامیدی ها، اتفاقات خوب و خوشایندی برای شما اتفاق خواهد افتاد.


تعبیر خواب خورن و دیدن گلابی به رنگ های مختلف

تعبیر خوردن گلابی سبز

به گفته ابن سیرین خوردن گلابی سبز یا سرخ و شیرین نشانه مال و اموال است. آنلی بیتون هم عقیده دارد : خوردن گلابی سبز یا سرخ و شیرین نشانه مال و اموال است. چنانچه در بیداری فصل گلابی باشد و خواب ببینید که گلابی سبز و شیرین می خورید، نشانه این است که مال و اموال حلال بدست می آورید. ابراهیم کرمانی می گوید : اگر در بیداری فصل گلابی باشد و خواب گلابی سبز و شیرین دیدید، تعبیر این خواب خوب است و نشانه این است که شما به خواسته و آرزوهای خود می رسید. منوچهر مطیعی : اگر خواب ببینید که گلابی رسیده و سبزی را از درخت گلابی کندید و آن را خوردید یا اینکه گلابی آماده را از ظرف میوه برداشتید و خوردید، نشانه این است که به مراد دل خود می رسید.

تعبیر خوردن و دیدن گلابی زرد در خواب

ابن سیرین : اگر در زمان بیداری فصل گلابی نباشد و شما خواب ببینید که گلابی زرد می خورید، نشانه این است که به بیماری مبتلا خواهید شد. منوچهر مطیعی : به گفته این معبر تعبیر دیدن گلابی زرد در خواب خوب نیست، چون نشانه بیماری و سختی است. البته ممکن است موفقیت هایی را به همراه بیماری در پی داشته باشد.


تعبیر خواب خوردن گلابی فاسد

خوردن و دیدن گلابی فاسد در خواب نشانه خیانت و تلاش های بی ثمر می باشد.


تعبیر خواب تعریف کردن گلابی رسیده و شیرین

به گفته آنلی بیتون اگر خواب ببینید که از گلابی طلایی رنگ و رسیده شیرین که از شاخه درختی آویزان شده است تعریف می کنید، نشانه این است که شانس و اقبال شما در زندگی از قبل بیشتر و امیدوار کننده تر خواهد بود.

تعبیر خواب مسافرت رفتن با خانواده
تعبیر خواب مسافرت رفتن با خانواده
تعبیر خواب سفر کردن و مسافرت رفتن زیارتی به مشهد و کربلا و خارج از شهر ...

تعبیر گلابی دادن و گرفتن از کسی

اگر خواب ببینید کسی به شما گلابی شیرین، بزرگ و رسیده داد، نشانه شادی و سلامتی می باشد. اما اگر آن گلابی فاسد و یا کال و و بد مزه باشد، نشانه غم و اندوهی است که از آن شخص به شما می رسد.


تعبیر خواب خوردن گلابی لکه دار

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید : خوردن گلابی لکه دار در خواب نشانه این است که اوقات خوش زندگی شما ناقص می ماند و مشکلی در خوشبختی شما به وجود می آید. حال اگر فردی باهوش باشید، در جریان کاری ضرر می کنید.


تعبیر خواب گلابی برای زنان باردار

امام جعفر صادق (ع) دیدن و چیدن گلابی رسیده و شیرین را برای زنان باردار خوب و خیر می داند و می گوید : گلابی برای زنان باردار نوید بخش به دنیا آوردن نوزادی سالم و زیبا و پرخیر و برکت است. همچنین می فرماید: اگر خواب ببینید که در یک باغ بزرگ به دنبال چیدن گلابی رسیده و شیرین برای همسر خود که باردار است هستید، نشانه این است که رزق و روزی شما زیاد می باشد و بیشتر از قبل احساس خوشبختی خواهید کرد. جابر مغربی : اگر زن بارداری خواب ببینید که مشغول چیدن گلابی برای خودش است و یا اینکه برای خرید گلابی به بازار گلابی فروشی ها رفته است، نشانه این است که آن زن هر آرزویی داشته باشد، برآورده می شود.


تعبیر درست کردن کمپوت گلابی در خواب

آنلی بیتون : اگر خواب ببینید که مشغول درست کردن کمپوت گلابی هستید، این خواب نشانه این است فکر و زهن شما تغبیر خواهد یافت.

تعبیر خواب عنکبوت سیاه و بزرگ
تعبیر خواب عنکبوت سیاه و بزرگ
دیدن عنکبوت قرمز، سیاه، طوسی، قهوه ای روی بدن و نیش زدن و ترسیدن ...

تعبیر پختن گلابی در خواب

اگر خواب ببینید که مشغول پختن گلابی در خواب هستید، این خواب نشانه این است متاسفانه روابط عاشقانه شما خیلی زود پایان می یابد.


تعبیر دیدن گلابی برای افراد مجرد

دیدن گلابی شیرین و رسیده بر روی درخت گلابی برای افراد مجرد نشانه ازدواج می باشد. منبع : baronak.com/8126-tabire-khab-golabi/  





:: برچسب‌ها: تعبیر خواب , تعبیر دیدن گلابی در گلاب , تعبیر خواب گلابی چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهیلا امیری
ت : جمعه 29 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی